V červnu 2019 byla globálním partnerem hraček pro Bluey jmenována společnost Moose Toys; společnost oznámila, že hračky budou do konce roku 2019 vydány v Austrálii a později ve Spojených státech. V listopadu byly vydány plyšové hračky postaviček Bluey a Binga a v prosinci byla vydána sada figurek postaviček. Plyšová postavička Bluey obsadila první místo v žebříčku vydaných hraček společnosti Toys „R“ Us na Vánoce 2019, zatímco poptávka po plyšové postavičce Bingo převýšila počet hraček dodaných do obchodů. Do prosince se v Austrálii prodalo více než 100 000 plyšových hraček s postavičkami. Ve Spojených státech byla řada hraček uvedena na trh v červnu 2020.

V lednu 2020 uzavřela společnost Bluey partnerství s firmou Bonds a vydala řadu oblečení pro děti, včetně pyžam a ponožek s motivy postaviček. V březnu byla v australských maloobchodních prodejnách zpřístupněna rozsáhlejší řada oblečení, která zahrnovala oblečení, oblečení na spaní a spodní prádlo. V květnu 2020 byla prostřednictvím prodejen Peter Alexander vydána řada pyžam pro dospělé, která se stala nejrychleji prodávanou kolekcí v historii tohoto prodejce. Od března byly obyvatelům Queenslandu k dispozici pamětní rodné listy s uměleckými díly Bluey. Skupina Bauer Media Group vydala v květnu první číslo měsíčníku Bluey. V červnu 2020 byla na trh uvedena lifestylová řada dětského nábytku.


Bibliographic details for „Bluey (2018 TV series)“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Explore More

Postavy – O Postavách

Titulní postava Bluey Heeler je šestileté (později sedmileté) štěně Blue Heelera, které je zvědavé a energické. Žije se svým otcem archeologem Banditem (hlas David McCormack), matkou Chilli (hlas Melanie Zanetti),

Další média – Scénické představení

V roce 2019 vznikla živá divadelní show s názvem Bluey’s Big Play, která obletěla padesát divadel po celé Austrálii a v níž vystupovaly postavy ze seriálu. Turné mělo původně začít

Recepce – Sledovanost

Bluey má na australské stanici ABC Kids trvale vysokou sledovanost, v letech 2018 a 2019 se stal nejsledovanějším dětským pořadem napříč všemi kanály televizního vysílání. Nejlépe hodnocená epizoda pořadu, „Znamení“,